Pharma Services
Farmexim OnLine
Benefica
Facebook
Română
English
Toggle navigation
Acasă
Compania
Despre noi
Istoric
Misiunea și principiile companiei
Raport de sustenabilitate
Conformitate și integritate
Servicii
Distribuție națională
Suport în activități de marketing și comunicare
Soluții IT
Portofoliu
Benefica
Parteneri
Clienți
Producători
Cariere
Posturi vacante
Trimite-ne CV-ul tău
Contact
Descrierea postului
Cariere
Posturi vacante
Trimite-ne CV-ul tău
Funcționar administrativ
Oradea
Ogorului nr. 2L, Oradea, Bihor
Trimite-ne CV-ul tău
Descriere
Asigură desfășurarea optimă a activităților din punct de vedere logistic și administrativ;
Arhivează corespunzător, în conformitate cu procedurile interne, documentele cu regim fiscal (avize de însoțire a mărfii, facturi, chitanțiere);
Întocmește referate de reparații și întreținere a mașinilor; programarea la service a acestora, astfel încât să nu perturbe activitatea zilnică;
Menține relațiile cu instituțiile locale sau centrale (ANM, furnizori de utilități, finanțe, autorități locale, mediu etc.).
Cerințe
Experiență în administrare de minimum 2 ani;
Studii medii (constituie avantaj absolvirea Colegiului Economic);
Cunoștințe operare MS Office - nivel mediu (în special pentru Excel);
Permis de conducere categoria B, obținut în urmă cu minimum 1 an;
Excelente abilități de comunicare, capacitate pentru lucrul în echipă, atenție distribuitivă și concentrată, capacitatea de a lucra cu termene limită
Spirit întreprinzător, organizat, comunicativ, sociabil, dinamic.