Funcționar administrativ

Oradea

Ogorului nr. 2L, Oradea, Bihor


Descriere

  • Asigură desfășurarea optimă a activităților din punct de vedere logistic și administrativ;
  • Arhivează corespunzător, în conformitate cu procedurile interne, documentele cu regim fiscal (avize de însoțire a mărfii, facturi, chitanțiere);
  • Întocmește referate de reparații și întreținere a mașinilor; programarea la service a acestora, astfel încât să nu perturbe activitatea zilnică;
  • Menține relațiile cu instituțiile locale sau centrale (ANM, furnizori de utilități, finanțe, autorități locale, mediu etc.).

Cerințe

  • Experiență în administrare de minimum 2 ani;
  • Studii medii (constituie avantaj absolvirea Colegiului Economic);
  • Cunoștințe operare MS Office - nivel mediu (în special pentru Excel);
  • Permis de conducere categoria B, obținut în urmă cu minimum 1 an;
  • Excelente abilități de comunicare, capacitate pentru lucrul în echipă, atenție distribuitivă și concentrată, capacitatea de a lucra cu termene limită
  • Spirit întreprinzător, organizat, comunicativ, sociabil, dinamic.