Politica noastră de calitate are în vedere identificarea și îndeplinirea cerințelor clienților, în scopul furnizării constante a unor servicii de calitate, prin asigurarea conformității cu reglementările aplicabile.
Sistemul de Management al Calității este menținut și îmbunătățit permanent în activitatea curentă de toți angajații Farmexim. Consecvenți unei politici și unei culturi PRO-CALITATE, ne asumăm menținerea și îmbunătățirea Sistemului de Management al Calității certificat încă din 2003, inițial în conformitate cu standardul internațional ISO 9001:2000, iar acum cu ISO 9001: 2015.
Auditurile anuale, realizate de reprezentanții în România ai unuia dintre cele mai importante organisme de certificare europene, TUV Rheinland InterCert, confirmă funcționalitatea și dezvoltarea Sistemului de Management al Calității implementat cu succes de compania noastră în domeniile: achiziții, depozitare, depozitare în regim de custodie și antrepozitare, distribuție de medicamente pentru uz uman, produse pentru studii clinice, parafarmaceutice și cosmetice.